Jump to navigation Jump to search
- to speak something - dicar (ulo, pri); (cf. diskursar; expresar; proklamar, advokar, konversar).
- to speak the truth - dicar la verajo.
- to speak up or out - parolar laute / plulaute.
- to speak French - parolar la Franca.
- French is spoken here - hike la Franca parolesas.
- so to speak - tale dicar, quaze.
- to speak ill of - dicar malajo pri ulu; maldicensar.
- speak (words, syllables, etc.) clearly - artikular.
- speak hesitantly and indistinctly - balbutar.
- speak too fast and therefore unclearly - barbuliar.